CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 1 November 2012

EXAM DONE !

ASSALAMUALAIKUM ,


hye uolls, hari nie aku rajin untuk mengUPDATE blogger 

di sebabkan final exam for sem 3 sudah habis !


 mood happy minggu nie :) aku mau cerita pasal exam ! frst subject Anatomy & physiology . perghh ! serius aku paling xminat lah subject nie, ni lah subjct time aku from 4 n 5. Malas ba aku d suruh hafal benda nie klik sini ini baru hafal benda nie, belum lagi cerita pasal cardiovascular lah, nervous system lah , special sense , urinay system .! time aku belajar satu aku ingat pesan kakak ku " dek, biasa la tue mana ada benda senang d dunia nie, kalau mau berjaya mesti bersusah-susah dulu " sister i will remember your words and I take as an inspiration in my life. pastu subjct Computer Application, subjct nie kira OK lah. yang penting kita tau lah benda-benda asas contoh  ( what is computer )
tembak sak ba. heheh yang paling memcabar otak ku subjct pharmacology . kita msty hafal groupx2 drug , how to calculate the drug , bnyk lagi lah. memang stress habis aku . xcukup tidur malam belajar smpai jam 4-5 pagi .   


                                             tengok nie terlampau serius sudah aku belajar



aku harap lah aku dapat kekal kan pointer ku . ya allah tolong la hambu mu yang lemah ini , 
berikan lah aku kekuatan tuk terima apa saja cabaran yang ada d depan ku, aku sudah berusaha sebaik yang mungkin ,jikalau kau tetap kan aku gagaL aku redha dengan ujian mu . sesungguh nya pasti ada hikmah d sebalik ujian etue , amain ya rabbal alamin 

No comments:

Post a Comment